About

about me and my blog: The Arctic Circle

היי, אני אידית גרשוני טירולר  (Idit Gershoni Tyroler) . גרה עכשיו על הר בצפון הרחוק מדי, אבל בישראל… אז אל תתחילו עם רומנטיקה של יערות ואיילים. מדי פעם אני מנחמת את עצמי ומדמה את זיקוקי החפלות בכפרים הלבנונים השכנים לזוהר הצפוני.

ולדעתי קר פה כמו בקוטב!

מעדיפה רק לקרוא, אבל כשאי אפשר אני אופה ומבשלת, מצלמת וכותבת ותמיד תמיד עם מוסיקה.

האוכל שאני כותבת עליו מגיע ממקומות שונים, לפעמים רעיונות שצצים בראשי לפעמים השראה שקיבלתי ממגזין, ספר או בלוג אחר (תמיד עם קרדיט) והם מתבשלים למה שאתם רואים כאן.

הטבע סביב והלך הרוח שלי (המתנדנד קצת נכון, אז מה? החיים קשים! ויפים!!) משתקפים גם הם לרוב, אם לא מכתיבים מלכתחילה את ההתרחשות בבלוג ואת המתכונים.

וישנם הצילומים והשירים: המצלמה שלי שמלווה אותי בשנים האחרונות ומאפשרת לי לשתף בדברים שאני רואה עם העיניים והלב, והמוזיקה – אותה אני מלקטת  באהבה, בכבוד ובהערצה למוזיקאים, המוכשרים עלי אדמות, המעניקים כל כך הרבה ונותנים מקום ביצירה שלהם גם לנו, אנשים מבחוץ, להיכנס ולהרגיש שזה אנחנו. שזה עלינו.

שמחה מאוד שמצאתם ובאתם לבקר ותגובות בכלל יתקבלו בצהלולים   🙂

(ביישנים, תוכלו למצוא אותי גם כאן  idity8@gmail.com )

30 מחשבות על “About

  1. את מעבירה את היופי שרואות העיניים ואת הטעם שבמתכון באופן נפלא. תודה

    1. תודה רבה יהודית.
      את יכולה לחפש באינטרנט את הבלוג ״חוג הקוטב הצפוני״ ולקרוא בו עוד הרבה ״כתבות״ שלי. באגף ה about לקראת סוף העמוד יש לך גם אפשרות רישום.
      יום נעים

    1. שלום שרי
      בדף ה- about יורדים כמעט עד למטה ואז מגלים אפשרות הרשמה למייל.
      תודה רבה ומקווה שניפגש כאן.
      החצילים השמנמנים יהיו חייבים להגיע מתישהו… גם אני חושבת ככה 🙂

  2. זמן רב שלא פרסמת שום דבר חדש. אני נכנסת מידי חודש ובודקת ובנתיים שמחה שיש גישה לפוסטים הישנים. מודה שלא הכנתי כלום מהמתכונים אבל התמונות שלך… והמילים… עושה נעים בלב כל פעם מחדש. תודה.

כתיבת תגובה