קוקטייל קמפרי חמוציות

לקחת רגע לעצמי

קמפרי חמוציות

לפני שמתחיל הבלגאן של הקיץ

והחופש הגדול

וההמונים ששוטפים את הנחלים.

קוקטייל לקיץ

לקחת אותו,

לעצור,

לנשום,

להסתכל על מה שיש,

להנות מדברים קטנים.

כך אומרים רבים וטובים, אז למה לא?

קוקטייל קיץ

 

להיות יותר קלה

להיות יותר גבוהה

להזדקף בתוך הגוף, למתוח רגשות בתנועות ארוכות, איטיות, אחחחח מתיחה כזו חצי כואבת חצי נעימה.

לחייך. זה תמיד תרגיל טוב בשבילי.

קמפרי חמוציות

 

ולהיזכר

שתמיד קיימת אפשרות

לגשת רגע למטבח

לערבב שני דברים וחצי

ללגום

ולחשוב על כל הדברים מחדש.

 

CCC

 

קוקטייל קמפרי חמוציות –  לכוס אחת

אני מאוד מאוד אוהבת קמפרי. בדרך כלל שותה אותו נקי, און דה רוקס.

בעיני הוא משקה לא מחייב אידיאלי לערב קיץ. לא כבד, לא אלכוהולי מאוד, מריר – שאני אוהבת – וצבעו האדום המטורף, אלוהים יודע מה זה, מעלה בי חיוך.

רגע לפני שקפצנו ליובל ואלון לארוחת ערב נינוחה החלטתי להכין קוקטייל במקום להביא יין.

מה להכין? קמפרי יש תמיד בבית אבל אני לא משוגעת על העירבובים שלו עם תפוזים או אשכוליות. אולי אנסה מיץ חמוציות? – עלתה בי מחשבה. וכך היה.

מטורף כמה שהם מתאימים אחד לשני! איזה טעם משגע. החמיצות של הקרנבריז מנטרלת קצת את מתיקות הקמפרי והטעם העדין שלהן משתלב נפלא עם המרירות והטעמים העשבוניים.

זהו. הייתי בטוחה שהמצאתי את קוקטייל המאה.

נשפתי בזלזול לעבר מיקסולוגים דימיוניים שהביטו בי עת ניגשתי לגוגל כדי לבדוק אם להוציא פטנט על העניין ולת ד ה מ ת י  מצאתי אותו כבר בשלל גרסאות.

נו, העיקר שכולנו נהנים 🙂

  • 2 שוטים של קמפרי
  • 2 שוטים של מיץ חמוציות איכותי
  • קוביית קרח גדולה
  • חמוציות, פטל, דובדבנים, פירות יער אחרים – טריים או קפואים, לקישוט
  1. מערבבים ממש לפני ששותים.
  2. חושבים דברים טובים.
  3. לחיים.

campari

אדום

מסיבת הקוקטייל של אליס
מסיבת הקוקטייל של אליס

קוקטייל קיץ

על המרפסת

קוקטייל ונוף

קמפרי חמוציות

קוקטייל קמפרי חמוציות

14 מחשבות על “קוקטייל קמפרי חמוציות

  1. אידיתה אהובה,
    את נהדרת!!!!!!
    תמונות מקסימות,
    וגילי שלי מוקסמת מהן גם כן ושואלת: אמא זה אמיתי או שזה ג"לי?
    מתגעגעת

  2. לצלול פנימה – לתוך האדום המהמם הזה ולא לצאת עד בא החורף. והכל – כמו תמיד – מרווה את הנשמה. ואיזו גפנית יפהפיה. תודה (:

  3. גאוני. וגם תזמון מעולה לפוסט, בעיצומה של עונת החתונות.
    עכשיו אני יודעת באיזה דרינק לדבוק בזו שאני הולכת אליה מחר. הוא אפילו מתאים לי לאקססוריז.

  4. הרסת אותי עם הצילומים!!! אני מזדהה לגמרי עם התובנות. גם אני חובבת קמפרי, עכשיו צריכה להספיק רק לקנות מיץ חמוציות עד הערב.

כתיבת תגובה