מתנה ליומולדת

יום ההולדת שנתיים לבלוג צץ מוקדם יותר משציפיתי אבל המחשב זוכר, בשביל זה הוא מחשב.

אם הייתם גרים כאן בסביבה הייתי מכבדת אתכם בעוגת יומולדת או לפחות עוגיות, אבל נראה לי שבמרחב הוירטואלי שלנו המתנה הזאת תתאים יותר:

המוסיקה היא הבושם של השמיעה
המוסיקה היא הבושם של השמיעה

מיקסטייפ!!! ליקטתי לכם שירים מתוך הבלוג שתוכלו לשמוע ברצף. על הרבה ויתרתי, כמה הוספתי למרות שעוד לא שובצו בפוסטים אבל אני זוממת עליהם, ניסיתי לשלב בין העברית לאנגלית, בין נשים לגברים, בין עבר להווה…  וואוו איך נהניתי. איזו מתנה מושלמת בשבילי! מקווה שגם בשבילכם 🙂 ועכשיו תוכלו להקשיב בנחת או תוך כדי עשייה של כל מיני דברים.

תודות רבות שלוחות לכם/ן קוראים/ות יקרים/ות (וזהו, חוזרת ללשון כללית). התחלתי מלכתוב לחברות שלי כי בפלטפורמה הזו אפשר היה לשבץ צילומים איפה שאני רוצה וזה גדל והתרחב ופתאום אני מבינה שיש לי בזכותכם אבן מדרך ענקית בעולם הזה. אם יש אנשים שהדרך יציבה וסלולה וברורה לפניהם, אני מהמדלגים בין אבני מדרך. אולי לראשונה אני מרגישה שאני עושה לי מקום, סוללת לי דרך.

תודה למשפחה הקטנה והגדולה שלי שתמיד אוהבת ותומכת (גם אם לפעמים אני מביכה אותם בזה שאני "שולחת משושים..עם כל החצוצרה בחוץ" כמאמר מאיר אריאל…)

תודה לחברות וחברים שלי –  ניסים ונפלאות שאין דברים כאלו..

תודה לבלוגרים ובלוגריות מדהימים, מוכשרים ונדיבים שפגשתי (בקרוב פוסט פירגון חוזר)

תודה לאנשים נפלאים אחרים שפגשתי בפייסבוק (כן! גם שם אפשר ממש להתיידד!)

תודה ענקית לדוד שפיר מ-undistracted listening, שיחסית לאדם שלא פגשתי מעודי אני מרגישה מאוד קרובה אליו, והוא גילה לי את סוד הכנת המיקסטייפ. תודה גם לגיא מעונג שבת שנתן לי עצה.

אומרים לי באוזנייה שהזמן שלי נגמר, אז מקווה שלא שכחתי אף אחד, אוהבת את כולכם, תודה לכל המוזיקאים המהממים (אם מישהו מכם חושב שזכויות היוצרים שלו נפגעו ומפריע לו השימוש בשיר, אנא פנו אלי ואסיר אותו מיד. וסליחה מראש, אני רק רוצה שעוד אנשים ישמעו איזו מוזיקה מדהימה אתם עושים)… אההה מה עוד?….  בסדר בסדר ארד לבד, הנה, הנה אני הולכת… ת ו  ד    ה         ה      ה

והנה המתנה שלכם טה-דהההההה:

http://suan.fm/tape/D7

(קודם נכנסים לקישור ואם רוצים לראות את רשימת השירים לוחצים על ה- flip)

 

 

25 מחשבות על “מתנה ליומולדת

  1. תודה מתוקה על המון מתכונים שנהיו יושבי קבע בביתינו, ועל כאלה שעוד יהיו. תמשיכי ותמשיכי ותמשיכי.. כל הכבוד לך אידיתה. נשיקות

  2. מזל טוב אידיתה יקרה, בורכת בכשרון נפלא ואני נהנית ומוקסמת ממך כל פעם מחדש.,..את כותבת פשוט מקסים!
    אוהבת אותך המון(:

  3. מזל טוב יקירתי!!! אושר גדול נפל בחלקי שהפכת להיות חלק מחיי. והכל בזכות הבלוג (וגם קצת בזכות דנה….). את נהדרת!!!! אהבה ונשיקות:)

  4. ❤ ❤ מ ז ל – ט ו ב ❤ ❤

    לעוד הרבה הרבה מילים אהבה תמונות מחשבות מתכונים מסלולים והגיגים !
    **רק עכשיו ראיתי שאת גם בפייסבוק – זה דף פרטי או שאת "חברה" של כולם שם 🙂 ? **

    אני קצת מקנאה פה בכל ה"קרובים לצלחת" 🙂
    שמוסרים ומקבלים מסרים בתדרים נוספים …..

      1. 🙂 …כרגיל אני באיחור מוצאת תגובות , אבל תגובה מזמינה כזו תמיד טוב לקבל !
        אז שלחתי לך הזמנת חברות !
        מיכל

    1. Cara Sandra Grazie. Non è ovvio per leggere il testo ebraico via Google Translate … posso solo immaginare quanto divertente e confusa va … emozionante e mi rende felice che cercare di capirmi.
      Grazie e che speri ti è piaciuto la musica
      Baci e abbracci ♥

כתיבת תגובה

