ענתיה אהבתיה

גדלנו יחד, גרנו באותו חדר בשנתיים המשמעותיות של הנעורים, כיתה י"א-י"ב, בתיכון לחינוך סביבתי בשדה בוקר. חלקנו סודות, התרגשויות,קשיים. התגייסתי לצבא חצי שנה אחריה לאותו תפקיד. את הטיול הגדול של אחרי הצבא עשינו יחד. במובנים מסויימים אני מרגישה שענתי קידמה אותי איתה כי היא מסוג האנשים עם החזון. יש לה כיוון ודרך,  ברור לה שצריך להמשיך וללכת, יש מה לדחוף, בעוד שאני עושה את הסיבובים המפוזרים שלי… הרבה מדי ערפל.

ענת גרה באוסטרליה כבר 13 שנים. סיפור אהבה מיוחד הוביל אותה לשם ובימים אלו, של המעבר שלנו, היא עולה לי הרבה במחשבות. הקושי של ההתנתקות מכל מה שהכרת וידעת והיכולת לבנות את עצמך ממש מהתחלה מעסיקים אותי בימים אלו, ואני עוד במולדת שלי, עם השפה שלי, ומשפחה וחברים בסביבה הקרובה והקצת יותר רחוקה. זה לא הבידוד של down under.

בפגישה האחרונה שלנו לפני כמעט שנה, עלו המון דברים כבדים וחשובים של החיים, של הנשים שנהיינו, של העשור החדש שנכנסנו אליו, ואת הדברים האלו אני רואה משתקפים בצילומים שלה.

ענת היא צלמת מדהימה ובשנים האחרונות היא גם מלמדת צילום במלבורן, לפני חודש היתה לה תערוכה בגלריה מקומית. מכיוון שלא הצלחתי להגיע לפתיחה ( היה לי bad hair day ולא רציתי לעשות פאדיחות…וגם המטאטא לא הניע..) החלטתי להביא את התערוכה לכאן.

עכשיו אני רק מחכה לינואר שהיא תגיע ונוכל לדבר ולצלם יחד

Transition by Anat Cossen

התלבטתי קשות לגבי הפסקול לפוסט הזה והפור נפל על השיר הזה. לא צריך להיות אישה כדי להתרגש מהמילים המדוייקות כל כך של עינב ג'קסון כהן מושרות בקולה היפה של רוני אלטר.

8 מחשבות על “ענתיה אהבתיה

  1. מחפשת עדיין מילים…חשוף, חושף , חושפני…והמוזיקה שמתלווה .הכל מתחבר.
    שלחי לי את המייל הפרטי שלך, חושבת עליך המון ומחכה להזדמנות למפגש נוסף.

  2. הגבתי אך משום מה תגובתי לא הגיעה… גם אצלי המטאטא לא הגיע ליעדו. אבל נחזור לעיקר. מקסים. התמונות היפות העצובות החשופות. אני יכולה לראות בבירור את החיבור ביניכן.

כתיבת תגובה

