תאילנד אהובתי 1

את סאנוק הבלוג של עדי אני מבקרת כבר כמה שנים. כשהחלפתי כתובת מייל שכחתי לעדכן את המנוי שלי שם אבל כשחזרנו לתאילנד נזכרתי בו שוב ועכשיו בארץ הקודש היא זו שמרעננת אותי בתמונות ומילים מהארץ האהובה הזאת. עדי ברת המזל גרה בתאילנד כמעט 7 שנים, כיום בנונג קאי שעל שפת נהר המקונג. ויש לה גם ספר באותו שם שאיכשהו פיספסתי לפני הנסיעה שלנו אבל נראה לי שחייבים לשים עליו יד אם נוסעים, ובכלל אם מתעניינים באוכל תאי. יש בו המון אינפורמציה והמלצות של מקומית בעצם, עם עיניים של תיירת.  בבלוג יש תמיד דברים מעניינים לקרוא , גם ממקורות חיצוניים, על מקומות, תופעות חברתיות וכמובן אוכל. הכי טעים בעולם. תאילנדי,  אלא מה?

ו..השבוע אני מתארחת שם 🙂    שאלה בישולית ששאלתי הניבה התכתבות עניפה ושיתוף פעולה משמח.

כנסו כנסו

ושיהיה רק סאנוק לכולנו

ומה באוזן?

5 מחשבות על “תאילנד אהובתי 1

כתיבת תגובה

