ביקורים

סלינו על כתפנו
ראשנו עטורים
מקצות הארץ באנו
הבאנו ביקורים

אמנם חג השבועות חלף עבר לו אך הדבר שמכניס אור לחיי העגומים משהו לאחרונה, הוא ביקורי המשפחה והחברים. איזה כיף זה שאנשים אהובים באים, מה רב הצחוק (והדמע..), היין הנמזג לכוסות וכמובן האוכל.

אז מה היה לנו לאחרונה?

ח' היקרה שלי קפצה לבקר בחמישי שעבר. לאחר שעה וחצי של איחור התקשרתי אליה, אולי הגיעה ללבנון… "דארלינג איפה את?" תשובתה לא הפתיעה כלל "אה, עצרתי פה בשוק, אני תיכף מגיעה". ח' היא פיינשמקרית אמיתית וקניינית שוק מקצוענית, היא תמיד תבחר את הדברים המשובחים והטריים ביותר ותארגן  את הארוחה הכי פשוטה, טעימה ושיקית שאפשר. לגמרי קום-איל-פו.

היא הגיעה עם שקיות ופינקה אותי בארוחת צהריים בדיוק מהסוג שאני אוהבת:

קישואים קטנטנים חרוכים במחבת בשמן זית ומלח על מצע של רוקט

ובמיה עם עגבניות שרי, שום ופלפל חריף

הלכה ח' הגיעו שלוש הגרציות האהובות, היפות והתומכות ד' ו- ד' ו- ט'. (מה יהיה עם האותיות האלו? יש אישור לפרסם שמות, אנשים? גם ככה אנו עוד משפחה  קטנה וצומחת בבלוג הזה…)  ביקורן צולם במצלמה אחרת אז איתכם, בינתיים, הסליחה .

ואז הגיע עוד יום שישי והגיעו אחותי הקטנה היפיפיה, בעלה ושני הילדים. ק', הבעל המכונה קוקו, הוא בשלן משקיען ומוכשר ותמיד תענוג לאכול את מה שהוא מכין. הפעם הם הביאו איתם מכונת פסטה, אז אירגנו את כוח העבודה הזול שלנו ( לא, לא אנחנו, אנחנו סתם מובטלים) ופתחנו רביולי סווטשופ. אחלה הפעלת חופש גדול לילדים.

     

לרביולי הכנו שתי מליות. האחת  של רוקט, פטה עיזים וגבינת חמד, כי לא מצאנו ריקוטה בסופר, והשניה של דלורית צלויה בתנור עם מייפל, שמן זית וטימין לימוני, אחר כך מעכנו והוספנו פרומעז וחמד.

  

      

תוך כדי שהגדולה מפליאה להנדס רביולי מושלמים, הקטנות עודדו ונישנשו שעועית צהובה מוקפצת בשמן זית, שום, אנשובי ועגבניות מיובשות.

ו

ואז התיישבנו לאכול ארוחת שישי קלילה עם אנשים שאנחנו אוהבים, מול רוח ערב קרירה ונוף יפה, והחיים נהיו שוב טובים

ושיר אחד מתוך כל מה ששמענו (אני חושדת שרק אני הקשבתי…)

6 מחשבות על “ביקורים

  1. היום גיליתי את הבלוג שלך, ונהנתי מאוד 🙂
    אמנם יש פה הרבה דברים שאני לא נוהגת לאכול אבל אני סאקר של פוד פורן… ונהנתי גם מהכתיבה שלך. תודה!

  2. פספסתי את הרשומה הזאת… על הבמיה לא אגיב, מתוך ניגוד אינטרסים (: אבל הרביולי, יפיפים אמיתיים ,שיתוף פעולה לתפארת.
    ובפעם הבאה כשלא תהיה ריקוטה בסופר, תכיני לבד, זה כבר ממש קטן עליך.
    ח.(אפשר לומר חגית) מהשרון המהביל .

כתיבת תגובה

