מ-תחי-לים

יכול להיות שמצאתי מקום לכתוב לכן ולשלוח תמונות בצורה יותר אסתטית. סופסוף. למרות שזו רק התחלה ואין לי מושג איך להפעיל את הדבר הזה…אבל אנסה, אז קחו בחשבון שבראשונים אתן קצת שפנות ניסיונות, שפנפנות שלי.

למשל איך מצרפים שיר? בואו נבדוק… הרי לכן שיר הפתיחה

בהצלחה ובאהבה

3 מחשבות על “מ-תחי-לים

  1. כפרה עלך אחותי, עד שהבנתי מה קורה פה ולאיזה בלוג את שולחת אותי, חיפשתי את דובי הקוטב…אין לי ספק שהבלוג שלך יהיה נפלא ואני כבר מחכה לפוסט הבא.

  2. אחותי המוכשרת שמחה שמצאת לך זמן ואנרגיות לשתף אותנו בחייך הסוערים בצפון, איכשהו מקריאת הכותרת היה לי ברור שזה הבלוג שלך מכשושה
    אוהבת אותך מלאן ואני מקקווה שנפגש ביום שבת
    נשיקות

כתיבת תגובה

